مسئولی آرام و مودب به نام تویسرکانی...!

نشست خبري احمد تويسركاني رئيس سازمان ثبت اسناد و املاك كشور

دومین نشست خبری رئیس سازمان ثبت اسناد مثل همیشه با نیم ساعت تاخیر همراه با کیک و چای امروز یعنی سه شنبه یعنی ۲۱ دیماه انجام شد.

این نشست مثل همیشه حاشیه نداشت ولی مثل همیشه سوالات زیادی مطرح شد و آقای آرام (تویسرکانی) با ادب همیشگی پاسخ داد و تا ته کار ایستاد تا هیچ خبرنگاری دست خالی بیرون نرود.

گفتم: آقای تویسرکانی نیم ساعت تاخیر داشتید/ آسانسور هم خراب بود؟ گفت: بودجه نداریم. گفتم: بازم دارید توپ را تو زمین دولت شوت می کنید... خندید...

از اینکه تویسرکانی حاشیه ندارد متاسفم...

 

احمد تويسركاني رئيس سازمان ثبت اسناد و املاك كشور در پايان نشست خبري