تویسرکانی آرام مانند دریا...
مسئولی آرام و مودب به نام تویسرکانی...!

دومین نشست خبری رئیس سازمان ثبت اسناد مثل همیشه با نیم ساعت تاخیر همراه با کیک و چای امروز یعنی سه شنبه یعنی ۲۱ دیماه انجام شد.
این نشست مثل همیشه حاشیه نداشت ولی مثل همیشه سوالات زیادی مطرح شد و آقای آرام (تویسرکانی) با ادب همیشگی پاسخ داد و تا ته کار ایستاد تا هیچ خبرنگاری دست خالی بیرون نرود.
گفتم: آقای تویسرکانی نیم ساعت تاخیر داشتید/ آسانسور هم خراب بود؟ گفت: بودجه نداریم. گفتم: بازم دارید توپ را تو زمین دولت شوت می کنید... خندید...
از اینکه تویسرکانی حاشیه ندارد متاسفم...

+ نوشته شده در ۱۳۸۹/۱۰/۲۱ ساعت توسط سید هادی کسایی زاده
|
در دنیای خبرنگاری اتفاقات و اخباری