حوزه مدیریت شهری و زیست محیطی به تشکل های اجتماعی نیاز دارد
رییس تشکل های غیردولتی شهرداری تهران:
حوزه مدیریت شهری و زیست محیطی به تشکل های اجتماعی نیاز دارد
زنان فعالترین تشکل های غیردولتی شهرداری را تشکیل داده اند
خبرنگار: سيد هادي كسايي زاده
رییس تشکل های غیردولتی شهرداری تهران گفت: در زمینه
های مدیریت شهری – زیست محیطی، ترافیک بازیافت و آموزش شهروندی به تشکل
های اجتماعی نیازمندیم.
ابویی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی حیات با
بیان اینکه تاکنون بیش از 450 تشکل غیردولتی در شهرداری تهران ثبت شده است
اظهار داشت: این تشکل ها در حوزه های زنان فناوری اطلاعات، علمی، اجتماعی،
زیست محیطی، جوانان و ... در گروه های 5 و 7 نفره تشکیل شده و فعالیت می
کنند.
وی در ادامه افزود: این تشکل ها بعد از تاسیس از حمایت های
شهرداری تهران اعم از آموزش های تخصصی برای توانمندسازی اعضاء و اهداف هر
تشکل استفاده کرده و با تمرکز در فرهنگسراها و خانه های فرهنگ به فعالیت
خود براساس اهداف اساسنامه تعیین شده ادامه می دهند.
ابویی در ادامه
قوی ترین تشکل های غیردولتی تهران را تشکل های زنان و بانوان عنوان کرد و
افزود: به حق می توان گفت که بانوان تهرانی در استقبال از این طرح نسبت به
آقایان پیشی گرفته وفعالیت چشمگیری داشته اند.
وی با اشاره به مشکلات
و چالش های پیش روی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در جهت اشاعه و
ترویج فرهنگ شهرنشینی اظهار داشت: این سازمان به کمک و مساعدت تشکل های
تخصصی و اجتماعی برای مدیریت شهری، رفتارهای شهروندی، ترافیک، بازیافت و
زیست محیطی نیاز دارد.
پایان پیام
در دنیای خبرنگاری اتفاقات و اخباری