لنکرانی با بیرق امام حسین تودیع شد
صبح امروز ؛
نخستین زن در انقلاب اسلامی بر کرسی وزارت نشست
لنکرانی با بیرق امام حسین(ع) تودیع شد
خبرنگار: سید هادی کسایی زاده
عکس: سید هادی کسایی زاده
تودیع کامران باقری لنکرانی و معارفه مرضیه دستجردی در وزارت بهداشت و درمان صیح امروز با حضور جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نماینده ولی فقیه در دانشگاه ها، معاون رییس جمهور و پرسنل ستادی وزارت بهداشت و درمان تودیع کامران باقری لنکرانی و معارفه مرضیه دستجردی در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.
به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، در این مراسم باقری لنکرانی با تشکر از مقام معظم رهبری، نمایندگان مجلس هفتم و هشتم و هیئت دولت اظهار داشت: امد و شدها در دولتها یک امر طبیعی است ولی انچه ماندگار است خدمت و خدمات صادقانه ای است که شخص مسوول از خود به جای گذاشته است.
وی اظهار داشت: امیدوارم که در دولت دهم خانم دستجردی بتواند پزچمدار سلامت کشور بوده و بر اساس تعالبم اسلامی و اهداف و چشم انداز برنامه پیش رود.
وزیر پیشین بهداشت در ادامه با اعلام اینکه در چهار سال مسئولیتم اظهار پشیمانی نمی کنم اظهار داشت: این دوران را به عنوان یکی از روزهای زندگی و عمر خود میدانم و هبچ گاه ابن دوران را فراموش نمی کنم.
باقری لنکرانی در خصوص سفرهای استانی انجام شده در دولت نهم گفت: در بیش از 220 سفر استانی به تمامی استانهای کشور بازدید داشتم که تعداد بازدید در برخی از استانها به 8 نوبت هم می رسد.
وی در ادامه افزود: نگاه وزارت بهداشت تنها به تهران نبود بلکه نگاه در سطح ملی و هدف اتقاء سلامت و خدمات بهداشتی و درمانی برای همه ایرانیان بود به عنوان مثال در منطقه محروم جاسک که کمتر وزیری پا به آن گذاشته بود برای نخستین بار اولین بیمارستان 64 تختخوابی آن منطقه ساخته و تجهیز شد و همچنین در منطقه محروم هرمزگان بیش از 110 خانه بهداشت ایجاد شد.
لنکرانی در پایان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی حیات گفت: همانطور که از داخل دانشگاه به کرسی خدمت گذاری وزارت بهداشت آمدم امروز هم دوباره به سمت دانشگاه و محل زندگیم شیراز نقل مکان می کنم.
در ادامه این مراسم پرچم سرخ حرم حضرت امام حسین (ع) از طرف جمعیت هلال احمر ایران توسط خاتمی رییس جمعیت هلال احمر به رسم یادبود در نوای یا حسین به کامران باقری لنکرانی اهدا شد.
در پایان این مراسم معاونتهای وزارت بهداشت، روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور، اعضای خیرین سلامت، وزیر بهداشت خانم دستجردی و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به رسم یاد بود هدای نفیسی را به بهترین وزیر دولت نهم اهدا کردند.
بر اساس این گزارش ،کامران باقری لنکرانی بر اساس نظر سنجی دولت به عنوان بهترین و موفق ترین وزیر کابینه دولت نهم از طرف مردم و مسوولین شناخته شد.
باقری لنکرانی در سال 1384 با بالاترین حد نصاب آرا و حمایت فراکسیون اصولگرا و اصلاح طلب و مستقل به عنوان وزیر بهداشت و درمان انتخاب شد.
پایان پیام
+ نوشته شده در ۱۳۸۸/۰۶/۱۶ ساعت توسط سید هادی کسایی زاده
|
در دنیای خبرنگاری اتفاقات و اخباری