ملاقات با رئیس بنیاد شهید
در طول 2 سال مصاحبه با جانبازان شیمیایی و اعصاب و روان مشاهداتی داشتم که نمی توان آن را بازگو کرد برای همین نامه ای محرمانه به آقای دکتر دهقان رئیس بنیاد شهید فکس کردم تا بتوانم به نوعی مشکلات را منتقل کنم.
دکتر دهقان زیر نامه من دستور دادند تا با مشاوران ایشان گفتگو کنم.
امروز صبح 87/9/30 به خیابان ظفر دفتر ایشان رفتم و با آقای شیخیان صحبت کردم. از قضا با هم رفیق در آمدیم چون هر جفتمان در نیروی زمینی ارتش هوابرد شیراز خدمت می کردیم البته ایشان کادری بودند و بنده وظیفه
در هر حال گفتگوها گل انداخت و قرار شد با رئیس هم ملاقاتی داشته باشم
خدا کنه این ملاقات انجام بشه
+ نوشته شده در ۱۳۸۷/۱۰/۰۱ ساعت توسط سید هادی کسایی زاده
|
در دنیای خبرنگاری اتفاقات و اخباری